Προσφυγικά Μονοπάτια

Ξεκινήσαμε το Φθινόπωρο να ασχολούμαστε με τον πολιτισμό της Άγρας. Ψάξαμε πολύ και μάθαμε πράγματα που δε γνωρίζαμε για το χωριό μας! Στην πορεία, έχοντας καλές βάσεις, αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε σε έναν διαγωνισμό που διοργανώθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Σκοπός του διαγωνισμού ήταν η καταγραφή της προσωπικής ιστορίας προσφύγων και η αποτύπωση της διαδρομής τους σε ψηφιακούς χάρτες.

Οι μαθητές της Στ΄ τάξης αναζήτησαν αρχειακό υλικό, ιστορίες και προσωπικές μαρτυρίες προσφύγων της Μικρασιατικής Καταστροφής. Στο κομμάτι αυτό μας βοήθησαν ιδιαίτερα δύο μαθητές της Ε’ τάξης, ο Άρης Κιουβρέκης και η Δήμητρα Ταστάνη.Με τη χρήση ενός ειδικού λογισμικού, μεγάλου κόστους, του ΑrcGIS (ολοκληρωμένη συλλογή από προϊόντα λογισμικού για Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών) που παραχωρήθηκε δωρεάν στο σχολείο μας, αποτύπωσαν σε ηλεκτρονικούς χάρτες τη διαδρομή δύο αφηγήσεων, της κα Ευστρατιάδη-Ταστανέλλη Μαρίας και της κα Κιουβρέκη-Σουγιουλτζή Παναγιώτας. Μπορείτε να πατήσετε τους παρακάτω συνδέσμους, να δείτε τις εργασίες και να ακούσετε τις αφηγήσεις.

Μία ιδιαίτερη διάκριση για το σχολείο μας έρχεται χωρίς να την επιδιώξουμε! Οι μαθητές μας κατέλαβαν το 2ο βραβείο πανελλαδικά! Αξίζουν σε όλα τα παιδιά πολλά συγχαρητήρια κυρίως για την προσπάθειά τους και την αγάπη τους για το χωριό τους!

https://storymaps.arcgis.com/stories/ff5140411cbe4fe7a22006d963aa8fbb

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.


by Bliss Drive Review